Zadovoljstvo klijenata je naše potpuno opredjeljenje i na ovaj način iskazujemo bezrezervnu posvećenost otklanjanju bilo kakvih nesporazuma i nejasnoća koji bi mogli biti uzrokom nezadovoljstva.

Pritužbe:

U slučaju bilo kakve pritužbe vezane na našu nepristranost ili objektivnost naše usluge, efikasnost aktivnosti prodaje, nabave, pružanje usluga izvješćivanja ili dostave certifikata, naše djelatnike, u bilo kojem smislu kršenja Izjava o nepristranosti, tajnosti ili bilo koji dio politike tvrtke, ne ustručavajte se kontaktirati nas na e-adresu.

Napominjemo da je ovaj postupak potpuno neovisan proces od drugih procesa društva, samostalno vođen i upravljan od neovisnih i odgovornih osoba. Prema postupku biti ćete promptno obaviješteni o zaprimanju predmeta, kontaktirani za određivanje uzroka negativnog događaja te upućeni u prijedloge za uspješno razrješenje pritužbe.

Žalbe:

Klijent ima pravo podnijeti žalbu Certifikacijskom tijelu na odluku vezanu uz certifikacijski ciklus.
Prema propisanom postupku za rješavanje žalbi klijenata Certifikacijsko tijelo se obvezuje promptno reagirati te poduzeti radnje za uklanjanje iskazanog nezadovoljstva ali i uzroka istog.
Propisani postupak je, radi osiguranja nepristranosti, u potpunosti autonoman, neovisan i transparentan.

Svaka komunikacija sa predmetnim stranama provodi se na način da se osigura tajnost i objektivnost pri čemu se posebice vodi računa o osobnom integritetu strana.