Zadovoljstvo klijenata je naše potpuno opredjeljenje i na ovaj način iskazujemo bezrezervnu posvećenost otklanjanju bilo kakvih nesporazuma i nejasnoća koji bi mogli biti uzrokom nezadovoljstva.

U slučaju bilo kakve pritužbe ili žalbe vezane na:

  • našu nepristranost ili objektivnost naše usluge
  • efikasnost aktivnosti prodaje, nabave, pružanje usluga izvješćivanja ili dostave certifikata
  • naše djelatnike u bilo kojem smislu kršenja Izjava o nepristranosti, tajnosti ili drugih politika,

ne ustručavajte se kontaktirati nas na e-adresu: prituzba@icradriatica.com

Napominjemo da je ovaj postupak potpuno neovisan proces od drugih procesa društva, samostalno vođen i upravljan od neovisnih i odgovornih osoba. Prema postupku biti ćete promptno obaviješteni o zaprimanju predmeta, kontaktirani za određivanje uzroka negativnog događaja te upućeni u prijedloge za uspješno razrješenje pritužbe ili žalbe.