Zadovoljstvo klijenata je naše potpuno opredjeljenje i na ovaj način iskazujemo bezrezervnu posvećenost otklanjanju bilo kakvih nesporazuma i nejasnoća koji bi mogli biti uzrokom nezadovoljstva.
U slučaju bilo kakve pritužbe vezane na:
- našu nepristranost ili objektivnost naše usluge
- efikasnost aktivnosti prodaje, nabave, pružanje usluga izvješćivanja ili dostave certifikata
- naše djelatnike u bilo kojem smislu kršenja Izjava o nepristranosti, tajnosti ili bilo koji dio politike tvrtke,
ne ustručavajte se kontaktirati nas na e-adresu: prituzba@icradriatica.com
Napominjemo da je ovaj postupak potpuno neovisan proces od drugih procesa društva, samostalno vođen i upravljan od neovisnih i odgovornih osoba. Prema postupku biti ćete promptno obaviješteni o zaprimanju predmeta, kontaktirani za određivanje uzroka negativnog događaja te upućeni u prijedloge za uspješno razrješenje pritužbe.