Nakon uspješno provedene certifikacije klijent je u mogućnosti promovirati svoj uspjeh uporabom certifikacijskog i akreditacijskog znaka na brošurama, poslovnim obrascima, internetskim stranicama, vozilima i sl.
Akreditacijska tijela omogućavaju uporabu takvih znakova sukladno međunarodnim i nacionalnim pravilima, ali i uz omogućavanje društvima u cijelosti korištenje svih prednosti koje donosi upotreba istih.
Društva i organizacije koje su certificirane od strane certifikacijskog tijela u mogućnosti su koristiti certifikacijski znak prema utvrđenim pravilima koji se dostavljaju klijentu nakon uspješno provedene certifikacije.
Od klijenta se očekuje:
- objava certifikacijskih znakova mora biti vjerodostojna statusu certifikata
- ne smiju se koristiti izjave koje bi mogle treću stranu navoditi u zabludu
- primjena certifikacijskih znakova mora biti u obliku koji treću stranu ne navodi u zabludu
- u slučaju obustave ili povlačenja znakovi se moraju povući iz uporabe
- pri oglašavanju strogo paziti na pravovaljani opseg certifikata
- znakovi sustava upravljanja ne smiju upućivati na certificiranje proizvoda
- certifikacijski znak se ne smije koristiti na način koji bi treću stranu mogao dovesti u zabludu, krivo razmišljanje ili zaključak, a certifikacijsku kuću na loš glas.